Abstrakt
Brak
Bibliografia
Łęski, Z. (2010). Nauczyciel – komputer – uczeń. W poszukiwaniu optymalnych relacji. Niepublikowana praca doktorska. Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny.
Pluta, A. (1989). Edukacja – światopogląd – dydaktyka (refleksje związane z lekturą książki W.P. Zaczyńskiego Metodologiczna tożsamość dydaktyki). Ruch Pedagogiczny, 4.
Scheler, M. (1987). O istocie filozofii i moralnym warunku poznania filozoficznego. A. Węgrzecki (tłum.). W: M. Scheler. Pisma z antropologii filozoficznej i teorii wiedzy. Warszawa.
Zaczyński, W.P. (1967). Rozwój metody eksperymentalnej i jej zastosowanie w dydaktyce. Warszawa.
Zaczyński, W.P. (1982). Metodologia badań własnego nauczycielskiego warsztatu pracy. Dydaktyka Szkoły Wyższej, 2.
Zaczyński, W.P. (1983). Metodologia gromadzenia i analizy doświadczeń pedagogicznych. Kwartalnik Pedagogiczny, 1.
Zaczyński, W.P. (1984a). Kształcenie nauczycieli w świetle zadań stawianych szkole w cywilizacji naukowo-technicznej. Ruch Pedagogiczny, 1.
Zaczyński, W.P. (1984b). Sposoby rozumienia obecności nauki w działaniach pedagogicznych. Ruch Pedagogiczny, 4.
Zaczyński, W.P. (1988). Metodologiczna tożsamość dydaktyki. Warszawa.
Zaczyński, W.P. (1990a). Naiwno-przedmiotowe spojrzenie na metodologię dydaktyki. Ruch Pedagogiczny, 1–2.
Zaczyński, W.P. (1990b). Uczenie się przez przeżywanie. Warszawa.
Zaczyński, W.P. (1993). Autonomia i podwładność nauczyciela. W: A.A. Kotusiewicz, H. Kwiatkowska, W.P. Zaczyński (red.). Pedeutologia, badania i koncepcje metodologiczne. Warszawa.
Zaczyński, W.P. (2010). Nauczyciel w świetle antropologii technologicznej. http:// www.zbigniewleski.net/uploads/teskty/Zaczynski-nauczyciel.htm.
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji.