Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Edukacyjna Analiza Transakcyjna

Czasopismo „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” dedykowane jest pedagogom, nauczycielom, psychologom i wszystkim osobom korzystającym z założeń analizy transakcyjnej czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym. Może także stać się inspiracją dla tych, którzy dopiero zetknęli się z koncepcją E. Berne'a, ale zaczynają dostrzegać jej potencjał.

Czasopismo jest na liście czasopism punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki. Publikowane artykuły artykuły otrzymują 70 punktów

Czasopismo uzyskało wsparcie w ramach programu „ Rozwój czasopism naukowych" umowa Nr RCN/SP/0403/2021/1

Diagram: Rodzic - Dorosły - Dziecko

O czasopiśmie

Czasopismo „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” dedykowane jest pedagogom, nauczycielom, psychologom i wszystkim osobom korzystającym z założeń analizy transakcyjnej czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym. Może także stać się inspiracją dla tych, którzy dopiero zetknęli się z koncepcją E. Berne'a, ale zaczynają dostrzegać jej potencjał.

Czasopismo jest na liście czasopism punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki. Publikowane artykuły artykuły otrzymują 70 punktów

Czasopismo uzyskało wsparcie w ramach programu „ Rozwój czasopism naukowych" umowa Nr RCN/SP/0403/2021/1

Ogłoszenia

Aktualny numer

Nr 13 (2024)

Czasopismo „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” dedykowane jest pedagogom, nauczycielom, psychologom i wszystkim osobom korzystającym z założeń analizy transakcyjnej czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym. Może także stać się inspiracją dla tych, którzy dopiero zetknęli się z koncepcją E. Berne'a, ale zaczynają dostrzegać jej potencjał.

Czasopismo jest na liście czasopism punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki. Publikowane artykuły artykuły otrzymują 70 punktów

 

Czasopismo uzyskało dofinansowany ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu „Rozwój czasopism naukowych”

https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/projekty

Opublikowane: 30.12.2024

Pełny numer

Analiza transakcyjna w edukacji

  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.01
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.02
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.03
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.04
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.05
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.06
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.07

Na pograniczu dziedzin

Raporty z badań

Recenzje

Wyświetl wszystkie wydania
 
ISSN 2299-7466
e-ISSN 2658-1825
 
Prefix DOI: 
10.16926/eat