[rec.] Nauczyciele – nauczycielom. Przestrzenie edukacji (2022, red. Marta Mamet-Michalkiewicz) w świetle wybranych aspektów analizy transakcyjnej – artykuł recenzyjny

[rec.] Nauczyciele – nauczycielom. Przestrzenie edukacji (2022, red. Marta Mamet-Michalkiewicz) w świetle wybranych aspektów analizy transakcyjnej – artykuł recenzyjny

Autor

  • Beata Karpińska-Musiał Uniwersytet Gdański

DOI:

https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.18

Abstrakt

j

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Maciejowska, Iwona i Anna Sajdak-Burska (red.)(2018) Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich wybrane praktyki. Kraków: Wydawnictwo UJ.

Berne, Eric (2004) W co grają ludzie? Psychologia stosunków międzyludzkich. Warszawa: Wydawnictwo PWN

Pobrania

Opublikowane

2023-12-28

Jak cytować

Karpińska-Musiał, B. (2023). [rec.] Nauczyciele – nauczycielom. Przestrzenie edukacji (2022, red. Marta Mamet-Michalkiewicz) w świetle wybranych aspektów analizy transakcyjnej – artykuł recenzyjny. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (12), 303–309. https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.18

Numer

Dział

Recenzje
Loading...