Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów
Abstrakt
W świetle analizy transakcyjnej psychologiczne znaki zauważenia („głaski”, „kolczatki”) stanowią jeden z ważniejszych badań jakości relacji interpersonal- nych między nauczycielem a uczeniem. W związku z powyższym autorka podję-ła starania w kierunku zbadania wpływu znaków rozpoznania na samoocenęmłodzieży gimnazjalnej.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2012-12-30
Jak cytować
Kasprzyczak, J. (2012). Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (1), 93–94. Pobrano z https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/13
Numer
Dział
Raporty z badań
Licencja
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji