Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów

Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów

Authors

  • Justyna Kasprzyczak, mgr

Abstract

W świetle analizy transakcyjnej psychologiczne znaki zauważenia („głaski”, „kolczatki”) stanowią jeden z ważniejszych badań jakości relacji interpersonal- nych między nauczycielem a uczeniem. W związku z powyższym autorka podję-ła starania w kierunku zbadania wpływu znaków rozpoznania na samoocenęmłodzieży gimnazjalnej.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Justyna Kasprzyczak, mgr

absolwentka Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Published

2012-12-30

How to Cite

Kasprzyczak, J. (2012). Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów. The Educational Transactional Analysis, (1), 93–94. Retrieved from https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/13

Issue

Section

Research Raports
Loading...