Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów

Authors
  • Justyna Kasprzyczak, mgr

Abstract

W świetle analizy transakcyjnej psychologiczne znaki zauważenia („głaski”, „kolczatki”) stanowią jeden z ważniejszych badań jakości relacji interpersonal- nych między nauczycielem a uczeniem. W związku z powyższym autorka podję-ła starania w kierunku zbadania wpływu znaków rozpoznania na samoocenęmłodzieży gimnazjalnej.

Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Justyna Kasprzyczak, mgr

    absolwentka Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Cover Image
Downloads
Published
2012-12-30
Section
Research Raports
License

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Kasprzyczak, J. (2012). Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów. The Educational Transactional Analysis, 1, 93-94. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/13