Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów

Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów

Autor

  • Justyna Kasprzyczak, mgr

Abstrakt

W świetle analizy transakcyjnej psychologiczne znaki zauważenia („głaski”, „kolczatki”) stanowią jeden z ważniejszych badań jakości relacji interpersonal- nych między nauczycielem a uczeniem. W związku z powyższym autorka podję-ła starania w kierunku zbadania wpływu znaków rozpoznania na samoocenęmłodzieży gimnazjalnej.

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Justyna Kasprzyczak, mgr

absolwentka Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Pobrania

Opublikowane

2012-12-30

Jak cytować

Kasprzyczak, J. (2012). Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (1), 93–94. Pobrano z https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/13

Numer

Dział

Raporty z badań
Loading...