Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów

Autor
  • Justyna Kasprzyczak, mgr

Abstrakt

W świetle analizy transakcyjnej psychologiczne znaki zauważenia („głaski”, „kolczatki”) stanowią jeden z ważniejszych badań jakości relacji interpersonal- nych między nauczycielem a uczeniem. W związku z powyższym autorka podję-ła starania w kierunku zbadania wpływu znaków rozpoznania na samoocenęmłodzieży gimnazjalnej.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Justyna Kasprzyczak, mgr

    absolwentka Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
30.12.2012
Dział
Raporty z badań
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Kasprzyczak, J. (2012). Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 1, 93-94. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/13