Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów
Abstrakt
W świetle analizy transakcyjnej psychologiczne znaki zauważenia („głaski”, „kolczatki”) stanowią jeden z ważniejszych badań jakości relacji interpersonal- nych między nauczycielem a uczeniem. W związku z powyższym autorka podję-ła starania w kierunku zbadania wpływu znaków rozpoznania na samoocenęmłodzieży gimnazjalnej.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
30.12.2012
Jak cytować
Kasprzyczak, J. (2012). Psychologiczne znaki zauważenia „strouki” otrzymywane przez uczniów od nauczyciela a samoocena uczniów. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (1), 93–94. Pobrano z https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/13
Numer
Dział
Raporty z badań
Licencja
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji