Baird Tadeusz, Początki “Warszawskiej Jesieni”, [in:] Warszawska Jesień ’81. XXV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej Warszawa 18–27 września 1981, eds. K. Bilica, O. Pisarenko, E. Szczepańska-Malinowska, Warszawa 1981, pp. 9–12.
Google Scholar
Benguerel Xavier, Versus, author’s commentary, [in:] XVIII Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień”, eds. J. Grzybowski, G. Michalski, O. Pisarenko, Warszawa 1974, p. 28.
Google Scholar
Donatoni Franco, Refrain, author’s commentary, [in:] Warszawska Jesień 2001. 44. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej, 21–22 września 2001, ed. B. Bolesławska et al., Warszawa 2001, p. 238.
Google Scholar
Karpen Richard, Strand Lines, author’s commentary, [in:] Warszawska Jesień 2009. 52. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej, eds. K. Naliwajek-Mazurek, E. Radziwon-Stefaniuk, E. Szczepańska-Lange, Warszawa 2009, p. 72.
Google Scholar
Marco Tomás, Albayalde, author’s commentary, [in:] XVIII Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień”, eds. J. Grzybowski, G. Michalski, O. Pisarenko, Warszawa 1974, p. 26.
Google Scholar
Olofsson Kent, Il Liuto d’Orfeo, author’s commentary, [in:] Warszawska Jesień 2001. 44. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej, 21–22 września 2001, ed. B. Bolesławska et al., Warszawa 2001, p. 146.
Google Scholar
Programme books of the “Warsaw Autumn” International Festival of Contemporary Music 1956–2023.
Google Scholar
Warszawska Jesień ’81. XXV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej. Warszawa 18–27 września 1981, eds. K. Bilica, O. Pisarenko, E. Szczepańska-Malinowska, Warszawa 1981.
Google Scholar
Warszawska Jesień 2008. 51. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej, 19–27 września, ed. K. Naliwajek-Mazurek et. al, Warszawa 2008.
Google Scholar
Brennecke Wilfried, Impromptu Fantasque by Kazimierz Serocki, “Polish Music” 1975, no. 1, pp. 16–21.
Google Scholar
Chłopecki Andrzej, The Warsaw Autumn: the Origin and the Beginnings, “Musicology Today” 2017, vol. 14, pp. 4–21, [DOI: 10.1515/muso-2017-0005].
Google Scholar
Electronics Meets Challenges of the 21st Century. Polish-Norwegian Project on New Technology, ed. A. Jagiełło-Skupińska, Polish Music Information Centre, Warsaw 2010.
Google Scholar
Gilardino Angelo, Manuale di storia della chitarra, vol. 2, La chitarra moderna e contemporanea, second edition, Bèrben Edizioni Musicali, Ancona 1988.
Google Scholar
Kaczyński Tadeusz, Zborski Andrzej, Nowacki Kazimierz, Warszawska Jesień, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1983.
Google Scholar
Kronika dźwiękowa “Warszawskiej Jesieni” 1956–1998, eds. S. Czopowicz, I. Zymer, M. Kosińska, Wydawnictwo Muzyczne Brevis, Warszawa 1998.
Google Scholar
Lindstedt Iwona, “Piszę tylko muzykę”. Kazimierz Serocki, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, Kraków 2020.
Google Scholar
Pater Janusz, Akordeonowa działalność artystyczno-koncertowa w Polsce w latach 1956–1990, [in:] Akordeon – tradycja, stan aktualny, perspektywy rozwoju, eds. J. Pater, W.L. Puchnowski, J. Łukasiewicz, Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie, Warszawa 2000, pp. 49–87.
Google Scholar
Pisarenko Olgierd, Warszawska Jesień, [in:] 50 lat Związku Kompozytorów Polskich, ed. L. Erhardt, Związek Kompozytorów Polskich, Warszawa 1995, pp. 181–195.
Google Scholar
Powroźniak Józef, Leksykon gitary, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1979.
Google Scholar
Raduj Laura, Gitara klasyczna w XXV-leciu PRL (thesis written under the supervision of K. Sosiński and M. Kacperczyk), Państwowa Wyższa Szkoła Muzyczna w Łodzi, Łódź 1969.
Google Scholar
Rosińska Elżbieta, Polska literatura akordeonowa 1955–1996, Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie, Warszawa 1996.
Google Scholar
Rozmowy o festiwalu. Seminarium Krytyki Muzycznej. 56. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 20–28 września 2013, ed. M. Ćwiek, Polish Music Information Centre, Warszawa 2014.
Google Scholar
Rutkowska Anna, The faces of the guitar in Poland up to 1981 in the context of the Polish Radio Archive records, “Edukacja Muzyczna” 2022, vol. 17, pp. 39– 64, [DOI: 10.16926/em.2023.18.02].
Google Scholar
Szwarcman Dorota, Czas Warszawskich Jesieni. O muzyce polskiej 1945–2007, Stentor, Warszawa 2007.
Google Scholar
Baird Tadeusz, Początki Warszawskiej Jesieni, [in:] Warszawska Jesień w zwierciadle polskiej krytyki muzycznej. Antologia tekstów z lat 1956–2006, eds. K. Droba, E. Radziwon-Stefaniuk, Warszawska Jesień, Warszawa 2007, p. 318.
Google Scholar
Beksiak Antoni, Owoc poszukiwań, “Ruch Muzyczny” 2001, no. 23, pp. 22–24. [b.n.a.], Artyści zagraniczni w Polsce, “Ruch Muzyczny” 1989, no. 23, p. 11.
Google Scholar
[b.n.a.], Gitara na Warszawskiej Jesieni, “Wiadomości Gitarowe” 1962, no. 22, pp. 8–9.
Google Scholar
Chłopecki Andrzej, Warszawska Jesień Północna, [in:] Warszawska Jesień w zwierciadle polskiej krytyki muzycznej. Antologia tekstów z lat 1956–2006, ed. K. Droba, E. Radziwon-Stefaniuk, Warszawska Jesień, Warszawa 2007, pp. 274–277.
Google Scholar
Erhardt Ludwig, Męczeństwo świętego Magnusa, “Ruch Muzyczny” 1979, no. 22, pp. 12–13.
Google Scholar
Ignatowicz Anna, Co pozostało z tej “Jesieni”, “Ruch Muzyczny” 1993, no. 22, pp. 1, 4–5.
Google Scholar
Ignatowicz Anna, “Jesień” nieco mniej złota, “Ruch Muzyczny” 1994, no. 22, p. 5.
Google Scholar
Jabłoński Maciej, Przestrzeń dźwięku i obrazu, “Ruch Muzyczny” 2009, no. 23, pp. 15–16.
Google Scholar
Jóźwiak Beata, “Warszawska Jesień” po Północy, “Ruch Muzyczny” 1998, no. 23, pp. 6–9.
Google Scholar
Kaczyński Tadeusz, Jesień ’66. Pierwsze rozpoznanie, [in:] Warszawska Jesień w zwierciadle polskiej krytyki muzycznej. Antologia tekstów z lat 1956–2006, ed. K. Droba, E. Radziwon-Stefaniuk, Warszawska Jesień, Warszawa 2007, pp. 102–104.
Google Scholar
Kaczyński Tadeusz, Z sal koncertowych, “Ruch Muzyczny” 1977, no. 23, pp. 10–11.
Google Scholar
Kwiatkowski Krzysztof, Konstelacja druga. Kościół ewangelicko-augsburski, “Ruch Muzyczny” 2004, no. 23, p. 28.
Google Scholar
[b.n.a.], Muzyka polska na “Warszawskiej Jesieni”, “Ruch Muzyczny” 1990, no. 21, p. 4.
Google Scholar
[b.n.a.], Na marginesie koncertów p. Szendreya, “Wiadomości Gitarowe” 1959, no. 10, pp. 8–10.
Google Scholar
Najciekawsze moim zdaniem…, [in:] Warszawska Jesień w zwierciadle polskiej krytyki muzycznej. Antologia tekstów z lat 1956–2006, eds. K. Droba, E. Radziwon-Stefaniuk, Warszawska Jesień, Warszawa 2007, pp. 206–214.
Google Scholar
Pisarenko Olgierd, El Cimarrón, “Ruch Muzyczny” 1979, no. 23, p. 9.
Google Scholar
Pisarenko Olgierd, Festiwalowy brulion, “Ruch Muzyczny” 1981, no. 23, pp. 3–14.
Google Scholar
Pisarenko Olgierd, Jeszcze raz Węgrzy… i inni, “Ruch Muzyczny” 1975, no. 22, pp. 4–5.
Google Scholar
Pisarenko Olgierd, Wirtuozeria bez muzyki i muzyka na dobranoc, “Ruch Muzyczny” 1976, no. 22, p. 10.
Google Scholar
Pociej Bohdan, VIII Jesień, [in:] Warszawska Jesień w zwierciadle polskiej krytyki muzycznej. Antologia tekstów z lat 1956–2006, ed. K. Droba, E. Radziwon-Stefaniuk, Warszawska Jesień, Warszawa 2007, pp. 77–84.
Google Scholar
Przybylski Bronisław Kazimierz, “Warszawska jesień”. Koncerty kameralne, “Poradnik Muzyczny” 1975, no. 4, pp. 12–14.
Google Scholar
Sielicki Edward, Warszawska Jesień ’88, “Ruch Muzyczny” 1988, no. 23, pp. 12–13.
Google Scholar
Suprynowicz Adam, Jest dobrze, “Ruch Muzyczny” 1998, no. 23, pp. 12–14.
Google Scholar
Suprynowicz Adam, Konstelacja druga. Kościół ewangelicko-augsburski, “Ruch Muzyczny” 2004, no. 23, pp. 27–28.
Google Scholar
Suprynowicz Adam, Nie jest źle, “Ruch Muzyczny” 1999, no. 22, pp. 20–22. Szczecińska Ewa, Nordycka jesień, “Ruch Muzyczny” 1998, no. 23, pp. 10–12. Szczepańska Elżbieta, Crumb: w środku snu, “Ruch Muzyczny” 1990, no. 21, p. 5.
Google Scholar
Szwarcman Dorota, Koncert Oddziału Warszawskiego ZKP, “Ruch Muzyczny” 1985, no. 23, p. 14.
Google Scholar
Topolski Jan, O Warszawskiej Jesieni (część I), “Ruch Muzyczny” 2008, no. 23, p. 13.
Google Scholar
Wojciechowski Sławomir, O Warszawskiej Jesieni (część II), “Ruch Muzyczny” 2008, no. 24, pp. 13–14.
Google Scholar
Zieliński Tadeusz Andrzej, A battere Włodzimierza Kotońskiego, “Ruch Muzyczny” 1966, no. 23, pp. 8–9.
Google Scholar
Zieliński Tadeusz Andrzej, Concerto i Trio Włodzimierza Kotońskiego, “Ruch Muzyczny” 1961, no. 21, p. 9.
Google Scholar
Ziółkowski Stefan, Gitara w repertuarze awangardowym, “Wiadomości Gitarowe” 1964, no. 30, pp. 7–8.
Google Scholar
Ziółkowski Stefan, Gitarzysta kubański, “Wiadomości Gitarowe” 1961, no. 18, p. 11.
Google Scholar
Ziółkowski Stefan, Koncerty węgierskiego gitarzysty w Polsce, “Wiadomości Gitarowe” 1958, no. 4, pp. 10–11.
Google Scholar
Ziółkowski Stefan, Recital niemieckiego gitarzysty Pana Rolanda Zimmera, “Wiadomości Gitarowe” 1959, no. 7, p. 9.
Google Scholar
Ziółkowski Stefan, Tournee koncertowe p. Laszlo Karper Szendrey’a, “Wiadomo- ści Gitarowe” 1963, no. 23, pp. 7–8.
Google Scholar
Ziółkowski Stefan, Wrażenia z występów p. Rolanda Zimmera w Polsce, “Wiadomości Gitarowe” 1962, no. 19, pp. 7–9.
Google Scholar
Żórawska-Dobrowolska Dorota, W poszukiwaniu rodowodu, “Ruch Muzyczny” 2007, no. 23, pp. 17–18.
Google Scholar
Jerusalem, “ISCM – International Society for Contemporary Music”, source: https://iscm.org/wnmd/1980-jerusalem-tel-aviv-beersheba-kibbuzshefayim/, [access: 21.03.2024].
Google Scholar
Database of the Polish Music Information Centre POLMIC, source: https://www.bazapolmic.infoforhumans.eu/, [access: 22.03.2024].
Google Scholar
Cichoń Ewa, Wielecki Tadeusz, “Polish Music Library”, source: https://polskabibliotekamuzyczna.pl/encyklopedia/wielecki-tadeusz/ [access: 22.03.2024].
Google Scholar
Dąbek Karolina, Morderstwo się nie odbyło – relacja z 62. Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień”, “Glissando”, source: https://glissando.pl/aktualnosci/morderstwo-sie-nie-odbylo-relacja-z-62- miedzynarodowego-festiwalu-muzyki-wspolczesnej-warszawska-jesien/, [access: 24.03.2024].
Google Scholar
Hawryluk Jacek, Jesień Stockhausena, “Gazeta Wyborcza”, source: https://wyborcza.pl/7,75410,5743460,jesien-stockhausena.html, [access: 28.03.2024].
Google Scholar
Kominek Mieczysław, Jeszcze raz flamenco, “Polish Music Information Centre POLMIC”, source: https://www.polmic.pl/index.php?option=com_content& view=article&id=68:jeszczerazflamenco&catid=85&Itemid=196&lang=pl, [access: 28.03.2024].
Google Scholar
Lech Filip, Warszawska Jesień 2012, “dwutygodnik.com. strona kultury”, source: https://www.dwutygodnik.com/artykul/3965-warszawska-jesien- 2012.html, [access: 24.03.2024].
Google Scholar
Marcin Paweł Zalewski, “GitaraKlasyczna.pl”, source: https://gitaraklasyczna.pl/ marcin-pawel-zalewski/, [access: 28.03.2024].
Google Scholar
Silva Lopes e (1937–2019), “Portuguese Music Research & Information Centre”, source: http://www.mic.pt/dispatcher?where=0&what=2&show=0&pessoa_id=116&lang=en, [access: 21.03.2024].
Google Scholar
Timothy Walker (Guitar), “Bach Cantatas Website”, source: https://www.bachcantatas.com/Bio/Walker-Timothy.htm, [access: 20.03.2024].
Google Scholar
Włodzimierz Kotoński – Trio na flet, gitarę i perkusję, POLMIC Digital Archive, source: https://archiwumcyfrowe.polmic.pl/pub/material?id=794, [access: 17.03.2024].
Google Scholar
Source: https://archivi.cini.it/istitutomusica/detail/IT-MUS-ST0019-000417/warszawa-xix-warszawska-jesie%C5%84.html, [access: 19.03.2024].
Google Scholar
Source: https://www.echoraum.at/gu.htm, [access: 21.03.2024]. Source: https://www.erik-ona.com/works.html, [access: 14.06.2024].
Google Scholar
Source: https://warszawska-jesien.art.pl/upload/2024/09/wj2024_pl_indeks.pdf, [access: 6.10.2024]
Google Scholar