Wykorzystanie modeli analizy transakcyjnej w zarządzaniu edukacją
DOI:
https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.03Słowa kluczowe:
analiza transakcyjna, zarządzanie edukacją, warunki do nauczania, transakcjeAbstrakt
W prezentowanym artykule autorka zwraca uwagę na użyteczność wykorzystania wybranychmodeli analizy transakcyjnej w zarządzaniu edukacją. Na początku opisuje ona obowiązki, jakiewchodzą w zakres pracy managera edukacji, oraz korzyści, jakie jej praca może przynieść szko-łom, dla których pracuje. Następnie przedstawia, w jaki sposób wykorzystuje różne aspekty anali-zy transakcyjnej, np. do opisu warunków sprzyjających nauczaniu, regulaminów i kontraktówszkolnych oraz transakcji.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2016-12-20
Jak cytować
Schachner, S. (2016). Wykorzystanie modeli analizy transakcyjnej w zarządzaniu edukacją. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (5), 39–45. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.03
Numer
Dział
Analiza transakcyjna w edukacji
Licencja
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji