Models of transactional analysis in educational management

Models of transactional analysis in educational management

Authors

  • Sylvia Schachner, dr

DOI:

https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.03

Keywords:

transactional analysis, educational management, conditions of teaching, transactions

Abstract

The aim of this article is to describe my profession, which is actually not well-known in this area of work and to outline different possibilities of educa- tional transactional analysis in creating conditions which stimulate and manage the teaching processes in the best possible way.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Sylvia Schachner, dr

mieszka i pracuje w Wiedniu jako manager edukacjiw szkołach prywatnych, jako doradca szkolny w obszarze rozwoju szkoły oraz osoba nadzorująca pracę jednostek i grup w sektorze prywatnym. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wiedeńskim, uprawnienia do na- uczania zdobyła na Uniwersytecie Pedagogicznym w Wiedniu, a szkolenia w obszarze analizy transakcyjnej odbyła w Niemczech, Szwajcarii i WielkiejBrytanii. Jest specjalistą w zakresie edukacyjnej analizy transakcyjnej i pro- wadzi szkolenia z tego zakresu w wielu w krajach europejskich. Jej zaintere-sowania naukowe obejmują międzykulturowe uczenie się i konstruktywneradzenie sobie z problemami. W zeszłym roku opublikowała kilka artykułów dotyczących międzykulturowego uczenia się i nauczania w środowiskachwielokulturowych, m.in. w czasopiśmie „Transactional Analysis Journal”oraz w monografii Educational Transactional pod redakcją Trudy Newtoni Giles’a Barrowa. Obecnie jest austriackim delegatem EATA oraz wice-przewodniczącą ÖGTA, austriackego stowarzyszenia analizy transakcyjnej.

Downloads

Published

2016-12-20

How to Cite

Schachner, S. (2016). Models of transactional analysis in educational management. The Educational Transactional Analysis, (5), 39–45. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.03

Issue

Section

Transactional analysis in education
Loading...