Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Nauczyciele – nauczycielom. Przestrzenie edukacji (2022, red. Marta Mamet-Michalkiewicz) w świetle wybranych aspektów analizy transakcyjnej – artykuł recenzyjny

Authors
  • Beata Karpińska-Musiał

    Uniwersytet Gdański
Abstract

j

Downloads
Download data is not yet available.
References

Maciejowska, Iwona i Anna Sajdak-Burska (red.)(2018) Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich wybrane praktyki. Kraków: Wydawnictwo UJ.

Berne, Eric (2004) W co grają ludzie? Psychologia stosunków międzyludzkich. Warszawa: Wydawnictwo PWN

Cover Image
Downloads
Published
2023-12-28
Section
Reviews
License

Copyright (c) 2023 Beata Karpińska-Musiał

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Karpińska-Musiał, B. (2023). [rec.] Nauczyciele – nauczycielom. Przestrzenie edukacji (2022, red. Marta Mamet-Michalkiewicz) w świetle wybranych aspektów analizy transakcyjnej – artykuł recenzyjny. The Educational Transactional Analysis, 12, 303-309. https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.18