Transakcje i relacje w przedszkolu
DOI:
https://doi.org/10.16926/eat.2017.06.13Słowa kluczowe:
stan Ja-Rodzic, Ja-Dziecko, Ja-Dorosły, relacja symetryczna, relacja komplementarna, 4 filary ignacjańskiego sukcesuAbstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań realizowanych w ramach pracy magisterskiej. Badano w niej transakcje między personelem przedszkola a opiekunami dzieci w aspekcie analizy transakcyjnej. Szczególną uwagę zwrócono na stany Ja poszczególnych uczestników transakcji oraz podjęto próbę określenia relacji, jakie występują między nimi. Ponadto zaprezentowano sposób na osiągnięcie sukcesu w pracy zawodowej, powołując się na duchowość ignacjańską (św. Ignacego z Loyoli) oraz analizę transakcyjną.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2017-12-30
Jak cytować
Grębska, F. (2017). Transakcje i relacje w przedszkolu. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (6), 213–235. https://doi.org/10.16926/eat.2017.06.13
Numer
Dział
Raporty z badań
Licencja
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji