Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220

Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220

Authors

  • Olena Bocharova UP Kraków

DOI:

https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.17

Downloads

Download data is not yet available.

References

Duch, W. (1998) Czym jest kognitywistyka. Kognitywistyka i Media w Edukacji, 1, 9-50.

Kovalčíková, I. (2021). Kognitywistyczny paradygmat edukacyjny. W: K. Dormus, M. Głażewski (red.), W kręgu antyautorytarnej pedagogii Benjamina Spocka: współczesne glosy, echa i aplikacje (s. 187-210). Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego,

Meltzer, L. (2018). Creating strategic classrooms and schools: Embedding executive function strategies in the curriculum. W: L. Meltzer (red.), Executive function in education: From theory to practice (pp. 263–299). New-York: The Guilford Press

Published

2023-12-28

How to Cite

Bocharova, O. (2023). Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220. The Educational Transactional Analysis, (12), 297–301. https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.17

Issue

Section

Reviews
Loading...