Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220
DOI:
https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.17Downloads
References
Duch, W. (1998) Czym jest kognitywistyka. Kognitywistyka i Media w Edukacji, 1, 9-50.
Kovalčíková, I. (2021). Kognitywistyczny paradygmat edukacyjny. W: K. Dormus, M. Głażewski (red.), W kręgu antyautorytarnej pedagogii Benjamina Spocka: współczesne glosy, echa i aplikacje (s. 187-210). Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego,
Meltzer, L. (2018). Creating strategic classrooms and schools: Embedding executive function strategies in the curriculum. W: L. Meltzer (red.), Executive function in education: From theory to practice (pp. 263–299). New-York: The Guilford Press
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Olena Bocharova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
By submitting the article, I agree to make it available under this license