Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220

Authors
  • Olena Bocharova

    UP Kraków
Downloads
Download data is not yet available.
References

Duch, W. (1998) Czym jest kognitywistyka. Kognitywistyka i Media w Edukacji, 1, 9-50.

Kovalčíková, I. (2021). Kognitywistyczny paradygmat edukacyjny. W: K. Dormus, M. Głażewski (red.), W kręgu antyautorytarnej pedagogii Benjamina Spocka: współczesne glosy, echa i aplikacje (s. 187-210). Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego,

Meltzer, L. (2018). Creating strategic classrooms and schools: Embedding executive function strategies in the curriculum. W: L. Meltzer (red.), Executive function in education: From theory to practice (pp. 263–299). New-York: The Guilford Press

Cover Image
Downloads
Published
2023-12-28
Section
Reviews
License

Copyright (c) 2023 Olena Bocharova

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220. (2023). The Educational Transactional Analysis, 12, 297-301. https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.17