Rodzaje transakcji między nauczycielem a uczniem nieśmiałym
Abstrakt
Autorka w swej pracy podjęła problem komunikacji między nauczycielem a uczniem nieśmiałym z perspektywy analizy transakcyjnej. Wykorzystując wiedzę z zakresu transakcji społecznych oraz kontaktów interpersonalnych mię- dzy nauczycielem a uczniem nieśmiałym, chciała wykazać rodzaj zaburzonej komunikacji w szkole. Główny cel pracy dotyczy zatem rodzajów transakcji między nauczycielem a uczniem nieśmiałym oraz jakości udzielanych mu zna- ków rozpoznania. Ponadto autorka podjęła próbę wskazania pozycji socjome- trycznych dzieci nieśmiałych w badanych klasach.
Downloads
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji