Abstrakt
Głównym celem badania było zbadanie i zrozumienie zależności pomiędzy zaangażowaniem pracowników, jakością usług a wynikami w luksusowych hotelach w południowych Indiach. Metodologia zastosowana w badaniu objęła próbę 350 respondentów z różnych luksusowych hoteli. W badaniu wykorzystano ilościowe metody badawcze. Grupą docelową byli głównie klienci i pracownicy luksusowych hoteli w południowych Indiach. W badaniu wykorzystano także analizę regresji korelacji. Wyniki badania sugerują, że zaangażowanie pracowników i jakość oferowanych usług mają znaczący pozytywny wpływ na branżę luksusowych hoteli w południowych Indiach. Praktyczne implikacje sugerują, że inwestycje w inicjatywy angażujące pracowników bezpośrednio wpływają na jakość usług i uruchamiają reakcję łańcuchową, która pozytywnie wpływa na wydajność. Oryginalność i wartość, jaką mogą zaoferować wyniki tego badania, to praktyczne spostrzeżenia, które pozwalają ulepszyć strategie zaangażowania pracowników, poprawić jakość usług i zoptymalizować wydajność w niektórych luksusowych hotelach w południowej części Indii.
