Inne teksty tego samego autora
- Monika Adamska-Staroń, Rockowe narracje przestrzenią odkrywania i rozumienia samego siebie. Ku zrównoważonemu rozwojowi , Podstawy Edukacji: Tom 9 (2016): Podstawy Edukacji. Zrównoważony rozwój
- Andrzej Gofron, Karol Motyl, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu
- Monika Adamska-Staroń, Rock narratives as space for co(being) The research report , Podstawy Edukacji: Tom 13 (2020): Podstawy Edukacji. Dyskusje wokół kultury popularnej jako edukacyjnej przestrzeni
- Monika Adamska-Staroń, W poszukiwaniu wiedzy o wychowaniu , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Andrzej Gofron, Dlaczego wartości i zasady w edukacji? , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu
- Monika Adamska-Staroń, Ekspresja jako jeden ze sposobów bycia podmiotu w świecie Heideggerowskie (i nie tylko) inspiracje , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Andrzej Gofron, Beata Łukasik, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Monika Adamska-Staroń, Edukacyjna przestrzeń – Pedagogiczne idee – Ku czemu powrót? , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Monika Adamska-Staroń, Immersing oneself in the world of Rock to act. Implications for educational practice , Podstawy Edukacji: Tom 16 (2023): EQUAL OPPORTUNITIES FOR ALL OR FAIR CHANCES TO ALL IN EDUCATION
- Monika Adamska-Staroń, Obraz Innego w perspektywie studentów Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne