Zespół redakcyjny czasopisma „Edukacja Muzyczna” respektuje zasady zapewniające wysoką jakość merytoryczną i edytorską artykułów publikowanych w czasopiśmie.
Uwarunkowania finansowe i komercyjne nie mają wpływu na decyzje zespołu redakcyjnego dotyczące oceny proponowanych do publikacji artykułów.
Redaktorzy powinni bezstronnie rozpatrywać każdy artykuł przesłany do publikacji. Każda osoba oceniana jest na podstawie jej zalet, bez względu na rasę, religię, narodowość, płeć, staż pracy lub przynależność instytucjonalną autora (ów).
Redaktorzy czasopisma muszą zachować poufność procesu recenzowania. Nie mogą udostępniać informacji o manuskrypcie nikomu poza procesem recenzowania.
Redaktorzy czasopism mogą odrzucić przesłany manuskrypt bez formalnej recenzji, jeśli uznają, że jest on nieodpowiedni dla czasopisma i wykracza poza jego zakres.
Jeżeli redaktor czasopisma otrzyma przekonujące dowody na to, że główna treść lub wnioski artykułu opublikowanego w czasopiśmie są nieprawidłowe, wówczas redaktor powinien zapewnić opublikowanie stosownej informacji o sprostowaniu.
Żadne dane lub analizy przedstawione w nadesłanej pracy nie powinny być wykorzystywane we własnych badaniach redaktora bez zgody autora.
More read
Zajęcia muzyczne z elementami muzykoterapii w procesie resocjalizacji nieletnich dziewcząt 126
Oblicza gitary w Polsce do roku 1981 w świetle dokumentacji Archiwum Polskiego Radia 126
Gitara angielska i zapomniany repertuar gitarowy II połowy XVIII wieku 124
Zarys sonorystyki gitarowej na przykładzie Sette studi Maurizia Pisatiego 92
Muzyka w życiu i twórczości publicystycznej Gabriela Garcíi Márqueza 89