Дата публікації: 2019-10-041

Diagnoza poziomu zdolności muzycznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i na Ukrainie na podstawie badań własnych

Anna PĘKALA , Aleksander SEMENOV
Edukacja Muzyczna
Розділ: Статті
https://doi.org/10.16926/em.2015.10.11

Анотація

W artykule zaprezentowane zostały wyniki testu Średnia miara słuchu muzycznego Edwina E.Gordona przeprowadzone wśród grupy uczniów edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i na Ukrainie. Test składał się z dwóch etapów: testu Melodii i testu Rytmu. Dokonując analizy zgromadzonych wyników, autorzy przedstawili średnią arytmetyczną poszczególnych testów oraz rozpiętość wy-ników surowych. Wyliczone zostały lokalne normy centylowe, a także przeanalizowano wyniki poszczególnych uczniów.

Завантажити файли

Правила цитування

PĘKALA, A., & SEMENOV, A. (2019). Diagnoza poziomu zdolności muzycznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i na Ukrainie na podstawie badań własnych. Edukacja Muzyczna, 10, 205–219. https://doi.org/10.16926/em.2015.10.11

Cited by / Share

Ліцензія

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.