Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Richard G. Erskine (ed.), Life Scripts. A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns

Autor
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Łęski, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Dydaktyk specjalizujący się w zagadnieniach związanych z technologią kształcenia oraz edukacją me-dialną. Adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Członek Zespołu BadawczegoEdukacyjnej Analizy Transakcyjnej.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
18.12.2014
Dział
Recenzje
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Łęski, Z. (2014). [rec.] Richard G. Erskine (ed.), Life Scripts. A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 3, 155-157. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.09