Inne teksty tego samego autora
- Monika Adamska-Staroń, Beata Łukasik, Hermeneutyka pedagogiczna jako orientacja metodologiczna , Podstawy Edukacji: Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
- Beata Łukasik, Refleksja nauczyciela w walce z jego poczuciem bezradności , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne
- Andrzej Gofron, Współczynnik humanistyczny nauk pedagogicznych , Podstawy Edukacji: Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
- Beata Łukasik, Chaos a edukacja refleksyjna , Podstawy Edukacji: Tom 8 (2015): Podstawy edukacji. Między porządkiem a chaosem
- Andrzej Gofron, Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki. Pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Andrzej Gofron, Teoretyczność pedagogiki a status poznawczy dydaktyki , Podstawy Edukacji: Tom 4 (2011): Podstawy Edukacji. Konteksty dydaktyczne
- Beata Łukasik, „Bycie podmiotem” w edukacji – wizja oczekiwana czy fakt? , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Andrzej Gofron, Małgorzata Piasecka, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Andrzej Gofron, Różnorodność propozycji epistemologicznych a praktyka edukacyjna , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana