OŚWIADCZENIE AUTORA:
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji.
Inne teksty tego samego autora
- Andrzej Gofron, Teoretyczność pedagogiki a status poznawczy dydaktyki , Podstawy Edukacji: Tom 4 (2011): Podstawy Edukacji. Konteksty dydaktyczne
- Małgorzata Piasecka, Marzenia w narracji autobiograficznej. Między porządkiem a chaosem , Podstawy Edukacji: Tom 8 (2015): Podstawy edukacji. Między porządkiem a chaosem
- Anna Irasiak, Małgorzata Piasecka, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne
- Małgorzata Piasecka, Sieci pozytywnych zmian – w kierunku optymalizacji rozwoju zawodowego nauczyciela w warunkach społeczeństwa wiedzy , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne
- Andrzej Gofron, Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki. Pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Małgorzata Piasecka, Edukacyjne przestrzenie doświadczania mądrości , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Beata Gofron, Andrzej Gofron, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 4 (2011): Podstawy Edukacji. Konteksty dydaktyczne
- Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Andrzej Gofron, Monika Adamska-Staroń, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Andrzej Gofron, Agnieszka Kozerska, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne