Abstrakt
W artykule wyjaśniono potencjalną rolę, jaką technologie ubieralne i cyfrowe mogą odgrywać w relacjach między specjalistami zajmującymi się zdrowiem i fitnessem a konsumentami. Ta pozytywna relacja może potencjalnie zmienić dynamikę relacji między przedsiębiorstwami a konsumentami (B2C) w branży. Celem tego artykułu jest dostarczenie czytelnikom informacji i wskazówek w następujących aspektach: A) identyfikacja aktualnych zastosowań technologii ubieralnych i innych zasobów cyfrowych w codziennych praktykach specjalistów zajmujących się zdrowiem i fitnessem, B) zrozumienie potencjału tych narzędzi w zakresie kompleksowej obsługi klientów i pacjentów monitorowanie, niezależnie od wieku i umiejętności cyfrowych oraz C) optymalizacja wykorzystania tych zasobów w celu zwiększenia zaangażowania konsumentów w działania na rzecz zdrowia i sprawności fizycznej. Badanie obejmuje technologie ubieralne, aplikacje fitness i narzędzia oparte na danych. Co więcej, wymieniono praktyczne spostrzeżenia na temat zastosowania i użyteczności powszechnie przyjętych wersji sztucznej inteligencji, aby uwzględnić różnorodne cele użytkowników w zakresie zdrowia i sprawności fizycznej, takie jak wzmocnienie pozycji dzięki technologii, ulepszona łączność między profesjonalistami a klientami, zoptymalizowana dynamika branży i potencjał ciągłej ewolucji.