Tom 8 Nr 3 (2025)
Pełny numer
PDF (Angielski)

TEORIA I METODYKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Michal Marko, Štefan Adamčák, Michaela Slováková, Karol Görner
91–102
Preferencje nauczycieli w nauczaniu gimnastyki w edukacji podstawowej: różnice wynikające z długości stażu pracy nauczycieli
PDF (Angielski)
Mukola Korchagin, Oleh Olkhovyi, Svitlana Indyka, Oleksandr Zonov, Oleksandr Bolshakov, Andrii Melnykov
103–120
Ocena wojskowego testu sprawności bojowej dla żołnierzy Łącznikowych Sił Powietrznych
PDF (Angielski)
Prateep Poonwatana, Raphiphat Dueanphatsi, Kasemsan Panitcharoen, Kritsada Surumpai
121–133
Nauka tańca aerobowego z perspektywy studentów studiów licencjackich
PDF (Angielski)
Selçuk Özaydin
135–153
Determinanty sukcesu transferów w europejskiej piłce nożnej: wnioski z Chorwacji
PDF (Angielski)

UWARUNKOWANIA ZDROWIA, POSTAWY PROZDROWOTNE, JAKOŚĆ ŻYCIA

Miftah Fariz Prima Putra, Kurniati Rahayuni, Tery Wanena, Ermelinda Yersin Putri Larung, Evi Sinaga, Agus Zainuri, Gerdha Kristina Ivony Numberi, Rodhi Rusdianto Hidayat, Yos Wandik, Arius Togodly
157–176
Adaptacja i walidacja psychometryczna indonezyjskiej wersji Kwestionariusza Obciążeń Psychicznych Sportowców
PDF (Angielski)