Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Lista Recenzentów
Kontakt/Wydawca
Aktualny numer
Archiwum
Informacje dla Autorów
Open Access
Zgłoszenia
Zasady przygotowania artykułu
Standardy etyczne
Procedura wydawnicza
Szukaj
O czasopiśmie
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 31 Nr 1 (2022): Pedagogika. Studia i Rozprawy
Tom 31 Nr 1 (2022): Pedagogika. Studia i Rozprawy
Opublikowane:
2023-03-08
Pełny numer
pdf
Artykuły
Gamifikacja w szkolnictwie wyższym: trend edukacyjny o potrzebach cyfrowych
Sławomir Schultis, Pablo Lafarga Ostáriz, Rebeca Soler Costa
7-18
pdf (English)
Jak dobrze uczniowie opanowują umiejętność wspólnego rozwiązywania problemów w zadaniach matematycznych (przypadek Indonezji)
Ikhfan Haris, Arfan Arsyad, Muhammad Sarlin
19-32
pdf (English)
Strategie instruktażowe w rozwoju myślenia krytycznego w szkolnictwie średnim nieformalnym w Tanzanii
Tulia Michael, Abdon Ephrem
33-49
pdf (English)
Wkład klasowych technik oceny w rozwój umiejętności rozwiązywania problemów w nieformalnym szkolnictwie średnim w Tanzanii
Tulia Michael, Abdon Ephrem
51-68
pdf (English)
Myśl pedagogiczna Moziego i szkoły moistów
Paweł Zieliński
69-77
pdf
Charakterystyka podręcznika historii przeznaczonego dla słowackich uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań
Michael Veselei
79-95
pdf (English)
Wychowanie fizyczne i turystyka sportowo-wyczynowa w okresie edukacji Petro Bubeli w Gimnazjum Akademickim we Lwowie (1900-1908)
Andriy Prokip, Yuriy Mykhalskyj
97-105
pdf (Українська)
Kohabitacja jako alternatywna forma życia rodzinnego
Alicja Weronika Meyer
107-116
pdf
Organizacja działalności wolontariackiej w przestrzeni muzealnej
Oleksiy KARAMANOV, Olha ZHELEZNYK
129-135
pdf (Українська)
Obraz szkół publicznych oraz placówek niepublicznych w opinii pracujących tam nauczycieli
Joanna Nowak-Gołąb
117-127
pdf
Język / Language
English
Język Polski