[rec.] Michał Nowicki, Edukacja filozoficzna w Indiach wczesnego okresu upaniszadowego, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2024, ss. 218

Autor

  • Paweł Zieliński Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie

DOI:

https://doi.org/10.16926/p.2024.33.17

Abstrakt

[rec.] Michał Nowicki, Edukacja filozoficzna w Indiach wczesnego okresu upaniszadowego, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2024, ss. 218

Bibliografia

Marzęcki, J. (1999). Systemy filozoficzno-religijne Wschodu. Historia – metafizyka – etyka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.

Maslow, A. (1986). W stronę psychologii istnienia. Warszawa: Instytut Wydawniczy PAX.

Nowicki, M. (2024). Edukacja filozoficzna w Indiach wczesnego okresu upaniszadowego. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza.

Tchorzewski de, A.M. (2018). Wstęp do teorii wychowania, Kraków: Wydawnic-two Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie.

Wołoszyn, S. (2019). Historia oświaty i wychowania. W: Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Podręcznik akademicki (s. 55–132). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Zieliński, P. (2015). Taoistyczne, konfucjańskie i zachodnie koncepcje pedagogiczne. Częstochowa: Wydawnictwo Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.

Pliki dodatkowe

Opublikowane

2025-04-19

Numer

Dział

Kronika